Och vi åkte långt bort, vi kanske tillochmed, lämnade sverige

Idag är jag ledig. Min mor tycker jag borde börja jobba måndagar. Men jag sitter hellre hemma och äter mat och tittar på filmer jag aldrig haft tid att se förut. Idag är det Batman som gäller.

Jag vill åka till något ställe där det är varmt, eller till en stad där man kan gå på gator i timmar utan att se saker man redan sett tidigare. Vandra på vägar man aldrig gått.
Dit vill jag åka och se mig omkring.


En till fin bild som inte är min. Det finns något lite creepy över den. Samma fotograf som bilden i förra inlägget.
tyvärr har jag ingen källa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,

allt bra? :)



puss

2009-09-07 @ 13:09:53
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0