The sweetest sadness in your eyes

Här sitter jag. Jag borde göra så mycket annat än att sitta här. Men det är svårt att inte göra det. Egentligen finns det inget att göra här, men det slår att sitta och titta ner i matteboken och hopplöst läsa tal för att försöka klara ett prov imorgon. Det är mycket skola nu. Jag gillar det. Det är skönt att ha något att göra, men det är nästan lite för mycket till en och samma dag. Jag vill mest bara ha lektioner på dagen och inga uppgifter till hemma.

Det har äntligen blivit höst också. Löven är orangea, det är mysigt. Men mest av allt fint. Det är trevligt med en explosion av färger, innan allt blir grått.
Imorgon ska jag gå ut i skog och försöka fota lite höstbilder.

Nu måste jag nog försöka hitta ett sätt att plugga matte på. Fast först ska jag lyssna lite med på A Fine Frenzy.
Och bjuda på några gamla höstbilder från förra året. Massor av höstkramar. Pusshej.



höst 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0