I thought you said summer is going to take the pain away

Det river i halsen på mig. Men jag kämpar på. Det är mycket viktigt som händer denna vecka. Från och med imorgon har jag en eller två skoluppgiftter/prov/läxor per dag. Såhär ser schemat ut:
Tisdag: Glosor i både engelska och tyska.
Onsdag: Historiaprov och Svenskaprov.
Torsdag: Matteprov. Sända radio. Springa i skogen på idrotten.
Fredag: Stor idrottsuppgift inskickad.



Det är tur att vi är lediga på fredag. Annars skulle idrotten aldrig blivit klar. Planerar att sitta hela torsdagkväll - fredagnatt och jobba med den. Tills den blir klar. Så man kan slappna av. Skolåret börjar runda av sig. Helt otroligt. Sjukt. Men bra.

Appropå sjuka saker så tycker jag vi byter ämne nu. Jag har börjat göra spotifylistor med bara fyra eller fem låtar. Bara lite olika. Och så lyssnar man på det. Och sen gör man inte det längre. Bara den dagen. Här är min senaste.
Jag har döpt den till måndagskänslor i solskenet. Den speglar min dag. Det är så himla underbart med sol.

Nu ska jag återgå till det dära pluggandet. Vi får väl se hur det går. Men försöka är väl bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sigvethale

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-08-24 @ 19:00:23
URL: http://sigvethale.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0