Utan personlig insats är samma låt som a young summer's youth, typ

Idag hade jag en fin lektion, ljudmedier var det. Den var så fin för vi fick sitta och lyssna på p3 i en timme. Jag fick Mammas nya kille, ett mycket bra program, så det var svårt att inte vara nöjd med det. Vi satt och skrattade så vi dog där i klassrummet, och tillråga på allt så hann vi redovisa det med, så vi slipper göra det nästa gång.

Denna torsdag har varit en överlag bra dag. Förutom den jobbiga reklamen på spottan just nu.
Men det var god lunch idag i skolan, och det gick fabulöst bra att räkna på matten.

Imorgon är det fredag. En himla bra dag. För jag slipper åka till tandläkaren och så blir det fredagsmys med fina vänner på kvällen.

Nu ska jag jobba lite mera på min spelningslista. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Kalle

spelningslistor är överskattade

2010-01-15 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0