Imorgon är det dagarnas dag, en dag att minnas.

Idag har jag varit hos Sophie. Vi har bakat tårta och muffins, samt spelat poker och soppspelet. Jag och Sara har även druckit vit kall glögg ur vinglas. Sophie hoppade det och tog vatten. Nu vet ni. Imorgon skall jag göra följande:
- Gå upp
- Leta efter en discokula
- Hänga upp en discokula
- Dursa
- Dammsuga ett mellanplan
- Fixa mellanstadiemusik
- Ta emot gäster
- Äta paj
- Äta kaka
- Prata med gäster
- Säga hejdå till gäster
- Blåsa upp ballonger
- Fixa datorn samt discot
- Klä ut mig
- Ha världens bästa kalas


Jag vill även meddela att mina gråa jeans är sönder. Det är jobbigt.
Nästa vecka ska jag besöka skolor. Tack för ikväll.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)

2010-02-06 @ 01:31:31
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

va gott =)

2010-02-06 @ 01:31:51
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Kalle

dom finaste böxerna e trasiga :(

2010-02-06 @ 01:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0