Möt sara



Hejsan, detta är Sara. Hon är min vän. Ibland låtsas hon att hon är Robert Åhlander. Ibland äter hon ben. Hon tycker om asiatiska filmer och kinamat. Hon äger det bästa spelet någonsin, och jag har aldrig varit hemma hos Sara utan att spela det. Sara är en bra vän, hon är hårdhudad och blir inte rädd av skräckfilmer. Hon äger säsong 1,2,3 och fyra av lost. Men inte feman. Den har hon inte ännu. Sara och jag bor nära varrandra, så vi kan gå hem samtidigt från våra vänner och inte vara ensamna. Om det är någon som känner sig lite extra varm i hjärtat så säg till, hon är fruktansvärt vältalig och trevlig. Eller skriv ett brev till henne vettja!
Du når henne på:

Sara Andersson Eriksson
Öfvre bajsochkissvägen
Åkersberga


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Kalle

jag gillar också sara

2010-02-11 @ 21:42:44
Postat av: Ida

alla gillar sara

2010-02-11 @ 21:44:00
Postat av: Sara fantaster

Vi Sara fantaster är pratat och diskuterat om detta inlägg och kommit fram till att vi är nöjda med dess innehåll. Sara är verkligen en vältalig och trevlig person.



Våra förhoppningar om framtiden är att du inte snålar med att nämna Sara i dina inlägg.

2010-02-15 @ 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0