Minns ni godbitarna?

Jag är på Kent humör. Kent är bra för själen. Eller inte alls. Fast samtidigt. Strunt samma.
Imorgon fyller Sophie vuxen. Det är spännande. Grattis så himla mycket i förskött.
Idag harr jag varit vuxen i en månad. Kan ni tänker er det? Det kan inte jag. Va konstigt. Jag känner mig fortfarande som en liten liten flicka. Jätte liten. Men jag är visst inte det. Inte längre.

Igår var det en fin kväll. Vi spelade dataspel hos sophie. Jag gillar dataspel. Längtar efter ronjaspelet. Önskar jag hade det så himla mycket. Skulle aldrig klara det. Har aldrig hört talas om någon som klarat det. Vill spela spel. Svåra spel. Nikki var ett bra spel. Sen köpte vi lite jordnötsringar, ostbågar, chokladekaka, gott och blandat och cola, och titta på stockholms natt. Sen så vet jag inte vad vi gjorde. typ satt. och gick lite promenad. Kom hem fem i alla fall. Bra kväll. En riktig gobit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0