jag är inte så bra på avskedsliknande tillställningar känner jag

Så mycket sista just nu. Den åttonde har jag min sista sommarlovsavslutning. Knas. Vet inte om jag är nöjd eller inte med det. Allt känns så konstigt just nu. Jag vill ha sommarlov. Men jag vill inte börja i trean efter sommaren. Eller jag vet inte om jag vill. Jag kan inte bestämma mig.
En bra sak med skolavslutningen är att jag är nominerad i två stycken ämnespriser, historia och filmkunskap. Så himla fint. Känner mig stolt över mig själv.
Sände radio idag med. Det gick bra tycker jag. Vi fick mycket bra kritik. Nöjd nöjd nöjd. Nu är man liksom klar med det, tills praktiken i alla fall. Längtar redan faktiskt. Knas.

Lyssnar på Belle & Sebastian. Längtar till popaganda. Längtar till Arvika. Längtar till midsommar. Längtar till Öland. Längtar till sommarlovet. Att skolan slutar för i år är kanske inte så illa i alla fall. Det ska ju bli skönt med lov. Himla skönt.



bilder från found & we♥it


Kommentarer
Postat av: Sara fantasterna

Det var nog två månader sen jag läste din blogg sist. För nu är Sara här.



Vad är det du vinner?

2010-06-03 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0