Some old suprise


Först ut idag var det lucia. Sen gick vi och dansade i badmintonhallen.


På lunchen hade Joel hittat en ny fräsch pose och tyckte alla skulle prova på den.

Jag och Sofia tyckte det verkade roligt att hoppa lite, så vi gjorde det.

Grabbarna hoppade oxå.

Sen hade vi fika på svenskan, där var Frida och Sonja....

... Eric och Robin...

och Sofia. Och massa andra oxå. Vi knaprade pepparkakor och hade det mysigt.

Eftersom jag och Sofia ändå skulle stanna kvar i skolan och ha språk passade vi på att spela en omgång Ronny och Julia(den fina julkalenderna som var år 2000, ni vet?) memory med Camillas dotter.

Sen var det tyska. Då fick vi sjunga sånger...

... och äta kakor som vi hade bakat själva. Det var mums. Sen åkte jag till Täby Centrum och köpte en julklapp och sen åkte jag hem. Men det tog jag inga bilder på. Nu sitter jag här i min filt och fryser. Och en sak till, det snöar! Det här har varit en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0