There's a possibility

jag har inget för mig nu för tiden. Dagarna bara passerar i höstörkret utan varken inspiration eller annat som behövs den här tiden på året. Återigen finns det massa saker som jag borde göra, men inte gör. men ärligt talat orkar jag inte med.

Snart ska jag pysa iväg för att ha genrep med danshuset för sista gången. För att sedan ha show på onsdag för sista gången.

New moon var bra. Framförallt så stiligt filmad. Precis som Twilight.

Imorgon ska jag till skolan och påbörja en ny skolvecka. På fredag är det öppet hus, så man ska väl vara där och guida eller nåt.



1a december på måndag. Jag hoppas på lite snö och ljus.
Det var allt. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0