Girl laying down

Idag har jag tittat på två filmer skulle man kunna säga. Fast egetligen 1 hel och två halva.
Wanted var mycket bra. Jag gillar inte att vi har filmkunskap för jag bara satt och analyserade filmen i mitt huvud, fast det är roligt att det är så också.  Wanted var den hela filmen. Sen såg jag halva Mamma Mia, den är överskattad. Innan Mamma Mia var det halva Bring it on. Man kan inte äsga så mycket om den egetligen.

Tittade på en del av I Am Legend också. Fast bara en kortis, för det var under reklamen av Bring it on.

Jag älskar att ha filmkanaler och vara småsjuk på en lördag. Det går mycket kvalitet på tv just då.

Nu ska jag äta Oreos och dricka en kopp te. Lyssna på musik och få lite ont i huvdet. Hoppas kissen kommer och sover på mina ben också. Då skulle kvällen vara komplett. Host. Host.

Det här blev ett absurt inlägg. Nu har mitt te kallnat, men vad kan man göra? :)
Imorgon ska jag på kalas. Min kusins barn fyller år. Det borde finnas ett bättre ord för "Kusin barn". Han står i alla fall där i blont hår och dödskalleskjorta. Tredje ryggen från vänster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0