byta grejer med varandra

Kände nyss att jag inte gjort något produktivt alls idag. Så jag åkte till centrum. Lånade böcker. Hade siktet inställt på Sputnikälskling. Den fanns inte där. Jag stannade kort därefter till på bokaffären, där fanns den. Jag fick lite pengar av far. 100 kronor. Lovade att betala tillbaka så fort vi kom hem. Hittade ju pengar igår. Köpte boken. När vi kom hem erbjöd jag min far en bussremsa till Lovisa istället för 100lappen. Det gick bra sa Urban. Tack Urban. Det blir en ny skiva trots boken. Det känns bra på nåt sätt, en bussremsa mot en bok.

Jag glömde ta med engångskameran och lämna in. Synd. På den finns London förevigat. Känns knäppt att lämna in den. Som att det är det sista som ska göras sen är det slut på London för nu. Det har ändå gått en månad nu. Jag vill åka bort igen.


mm lista

Nu ska jag läsa bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0