jag råkade gå vidare, men jag tryckte bakåt och allt fanns kvar

Min mamma hostar jättemycket. Det är lite jobbigt att höra på, jag gillar inte folk som hostar så mycket.
Jag har tappat bort 2 tänder idag, vilket ser jätteroligtfult ut. Det enda positiva med det är att jag kan dricka jättebra med sugrör nu. Jag har en stor skål godis här som är bara min, det har Urban sagt. Tanken är att jag ska sluta äta godis på fredag, undrar hur det kommer gå. Inte alls tror jag. Jag vill åka till stan och köpa en klänning. Men jag ska spara min pengar till london.

Här är en bild från sophie. Det endda som är dåligt med denna bild är att hon inte är med på den.

ett bra kalas. Jag har så fina vänner så.

Kommentarer
Postat av: Kalle

så fina färger på den här bilden

2010-02-09 @ 16:18:20
Postat av: Jonahsigrun

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2012-06-29 @ 09:29:46
URL: http://jonahsigrun.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0