Rock and roll dör aldrig, nej.

Nu är mitt granatäpple slut. Imorgon ska jag ringa runt till släkten. Internet krånglar fortfarande massor.
Det är dags att lyssna på Fibes, Oh Fibes! nu. Love will always find a way ska det bli så fort det funkar.
Jag skriver detta samtidigt som att internet dör och återkommer igen, och verkligen ingenting fungerar. Det är nästan, men bara nästan, så att jag överväger att jag skolarbete istället för att sitta här och vänta.
Nu vill msn felsöka, och finna ett problem att lösa. Bäst att låta msn göra sitt jobb. Kanske ska jag logga in på börjestak och snacka med främlingar, fast ändå inte. Jag har hittat en bild med kattungar som jag ska lägga upp här sen. Jag har ångrat mig. Jag ska lyssna på Devendra Banhart ( kopierat och klart, ctrl + v i mitt hjärta) sen. Den sköna oasiscovern, den ska det bli. Nu tycker jag att internet ska börja fungera igen. Jag vill få på lite musik, det är väldigt tyst. Jag måste komma på vad jag önskar mig i present och idag berättade min bror att han har samlat ihop alla sina vänner för att gå ut på min födelsedag. Jag har matteprov dagen efter den dagen. Jag tror inte det kommer gå någe bra alls faktiskt. Men det är ju bara ett vg prov, om jag klarar första delen borde det ju vara okej. Det sjuka med detta prov är att jag faktiskt fattar mer än hälften av det man ska göra helt själv, utan att behöva fråga om hjälp, och det är ovanligt för att vara jag. NU FUNKAR DET IGEN! yes.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Devendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra Banhart

2010-01-24 @ 19:42:11
Postat av: Ida

Devendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra BanhartDevendra Banhart

2010-01-24 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0