Dagens dagens dag

Kom hem klockan 5 imorse. Sent tänker ni. Lagom tänker jag. Har ju kommit hem senare. Faktiskt. Efter mycket om och men somnade jag. och sov. Till halv elva. Planen var att gå upp då. Men det gjorde jag inte. Klockan tio över 11 mötte jag Kalle och Adam på msn. Vi planerade en resa. Först skulle Adam med, sen skulle han inte med. Sen så åkte han med i alla fall. 13.25 gick tåget. Jag fick åka bil med Urban och Paul ner till stationen. Paul skulle till jobbet och jag skulle till stan. Vi åkte samma tåg till nästan samma ställe. Det var skoj. Fast vi åkte inte med varrandra. När den långa resan var över och vi var framme i stan så delade vi på oss. Adam skulle till söder och jag och Kalle skulle till drottninggatan. Så blev det. Nu kan jag inte riktigt säga vad vi gjorde. Men vi var i alla fall inne på en affär. Och ringde lite till Sara. Kalle handlade och sen gick vi därifrån. Vi gick vidare på vårat äventyr i den stora staden. Kalle hade inte ätit nån lunch och jag var törstig så vi svängde förbi pressbyrån för en korv. Jag fick ingen korv, för jag hade redan ätit. Jag köpte bara dricka. Det var gott. Kalle fick ett korvkort. Sen gick vi vidare. Kalle åt sin korv på vägen till nästa affär. Där så hängde vi ett tag. Jag handlade. Kalle väntade på mig. Sen gick vi därifrån. Vi ska åka dit mera gånger. Jag gillar att hänga där. Nu var vi klara med vad vi skulle göra. Nu skulle vi vänta på Adam som skulle köpa DJsaker. Det tog tid, och vi fick inte tag på honom heller. Så vi gick lite i andra affärer. Tittade lite på kläder. Hittade inget. Gick vidare. Jag köpte ett par skor oxå. Sen tänkte vi: Nu måste Adam ändå ha handlat klart. Så vi ringde honom. Han svarade inte. Sen ringde han oss. Sa att han var klar. Så jag sa till honom att vi skulle mötas på bengt martin jönssons. Jag och kalle tog ett stop på en affär till innan. Köpte kort. Det var supersnyggt. Sen gick vi till Adam. kollade på skivor jättelänge. Adam ville åka hem till hunden. Så kalle handlade och sen begav vi oss hem. Det var en gammal vanlig resa tills tåget förfrös i hägernäs. det var nog inte det som hände. men vi säger så. vi fick i alla fall vänta på ett annat tåg där. sen kom vi iväg hemmåt igen. Då ringde jag urban och urban sa att de skulle vänta på mig i centrum. det gjorde dem. skiljdes från adam öhman och kalle vikdahl och hoppade in i bilen och åkte hem. Sen kom jag hem. har faktiskt ätit middag och tårta. och fått ett jätte bra sms av sara. det stod: august vill ha mitt nummer så han kan kontakta mig om festen på fredag eller nåt sånt. jag log. sen har jag inte gjort så mycket mer. och nu måste jag verkligen sluta. för jag är himla himla kissnödig. måste verkligen kissa nu. tack så mycket.

Kommentarer
Postat av: Kalle

jag vill ha august nummer jag med!

2010-03-03 @ 20:12:31
Postat av: Ida

du får skaffa det då

2010-03-03 @ 20:13:37
Postat av: Kalle

jag vill att han ska ringa mig

2010-03-03 @ 20:14:13
Postat av: Ida

du får lämna ditt nummer till honom då

2010-03-03 @ 20:14:46
Postat av: Kalle

jag vill inte vara den som tar nästa steg

2010-03-03 @ 20:15:13
Postat av: ida

då är ni fast nu

2010-03-03 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0