det är alltid bra musik på radion här

nyss var det moncia zetterlund, nu är det destinys child. Så bra blandning. Jag och frida struntar i lunchen idag. Frida för att hon har ätit mycket frukost, och jag för jag ätit pizza. Så vi struntar i fisken och sitter här istället.
Jag slog nyss i cp-knölen. Det gjorde ont.
klockan 12.20 ska vi disskutera faust med andra klassen. skoj skoj skoj skoj. eller?
Idag gick jag till tåget. Mötte Kalle. Det var trevligt. Solen skiner ute. Det var jätte varmt på tåget. Läste en text som hette "från slaveri till Black power". Man hör ju att det är bra. Jag lärde mig mycket nytt från den, om slaveri. och om barack obama.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0