My Last night on earth

Jag har två egna bilder från i söndags. Dom ser ut såhär:

och såhär

Inte dom bästa alltså. Verkligen inte. Men så går det när man bara har en liten mobil, är lite för kort och lite för skakig för att ta bra kort. Men jag är nöjd i alla fall, för det var andra (mer kapabla) som tog kort(inte åt mig, men jag kan ju titta i alla fall) att titta på.
Utöver det kan jag inte säga annat än att det var himla bra, himla himla bra.
Lite svårt att säga exakt hur bra det var, det var lite för bra för det.

Annars då? 4 ynka pynka dagar till Paris. Packa och fixa och sånt. Längtat så otroligt länge att det känns lite konstigt att det är dags att åka snart. Bara 4 dagar, för sjutton snart bara 3, sen bara 2 och sen 1, och sen PANG vi är i Paris.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lbhjfcaqvT1qa1id2o1_500.gif

Problemet med det är, inte ett stort problem men i alla fall, är att det är så mycket annat som måste göras den här veckan, speciellt med skolan. Nu har jag i och för sig redan klarat av mitt muntliga nationella (imorse, yes!), men det ska skrivas och lämnas in  Projektrapport och skrivas skriftligt nationella. Skriftliga nationella känns lite onödigt att oroa sig för, det får man ta på plats där och då i klassrummet, men projektrapporten hänger som ett svart moln över huvudet på mig.  Men det får gå. Det är ju trots allt bara fyra dagar tills jag tänker slippa tänka på allt som är skolan (förutom de där två böckerna som ska vara utlästa efter lovet oups) och bara fokusera på att ha det himla fint i Paris i stället.
Avslutar med den här fina bilden från i Söndags, en bild som jag snott/lånat från Femtjugo.se

och den här som fina Adam har tagit


Tack för det och Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0